Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

1821-2001 - Διακόσια χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση!

 

 

Η συντακτική ομάδα του ιστολογίου μας δεν θα μπορούσε να μείνει ασυγκίνητη στην επέτειο αυτή των 200 ετών από την Εθνική μας Παλιγγενεσία όπου οι αγωνιστές μας αγωνίστηκαν «Γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν Πίστη τὴν Ἁγία καὶ τῆς Πατρίδος τὴν Ἐλευθερία»!

Έτσι, επανερχόμαστε προσωρινά και αναρτούμε ένα μικρό αφιέρωμα για να τιμήσουμε με τις πενιχρές μας δυνάμεις, αυτούς που θυσιάστηκαν για να είμαστε εμείς σήμερα ελεύθεροι!

 

* * * 

 

ΟΛΟΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ!!!

 

ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ


 

* * *

Για τον Χριστό και την πατρίδα πολέμησαν και ελευθέρωσαν την Ελλάδα οι Ήρωες του '21.



Μιλάνε μερικοί για το 1821, προσπαθώντας να διαστρεβλώσουν την ιστορία.

Δεν χρειάζεται. Έχουν μιλήσει και γράψει οι ίδιοι οι ΗΡΩΕΣ που πρωταγωνίστησαν στην απελευθέρωση από του Τούρκους. Είναι ξεκάθαροι οι λόγοι, η πίστη και τα ιδεώδη τους. Γι' αυτά μας ελευθέρωσαν. Για τον Χριστό και την πατρίδα πολέμησαν και ελευθέρωσαν την Ελλάδα οι Ήρωες του '21.
 
Διαβάστε τι λένε:
«Είναι θέλημα Θεού. Είναι κοντά μας και βοηθάει, γιατί πολεμάμε για την πίστη μας, για την πατρίδα μας, για τους γέρους γονιούς, για τα αδύνατα παιδιά μας, για την ζωή μας, την λευτεριά μας… όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ και έπειτα υπέρ ΠΑΤΡΙΔΟΣ… Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της… Για να ἰσάσετε την πατρίδα, πρέπει να ἔχετε θεμέλια τῆς πολιτείας, την Ομόνοια, την Θρησκεία και την Φρόνιμη
Ἐλευθερία... και μη στηρίζεστε στους ξένους, ἀλλά στον ἑαυτό σας και στον Θεό»  
(Θεόδωρος Κολοκοτρώνης)
 
«Μάχου υπέρ πίστεως και Πατρίδος… δια να υψώσωμεν το σημείον δι’ ου πάντοτε νικώμεν, λέγω τον Σταυρόν…» (Αλέξανδρος Υψηλάντης)...

«…Έλληνες ποτέ μην ξεχνάτε το χρέος σε Θεό και σε Πατρίδα! Σ’ αυτά τα δύο σας εξορκίζω ή να νικήσουμε ή να πεθάνουμε κάτω από την Σημαία του Χριστού» 
(Γρηγόριος - Δικαίος Παπαφλέσσας)

 
 
 
 
 
 
«Χωρίς αρετή και πόνο εις την πατρίδα και πίστη εις την θρησκεία τους έθνη δεν υπάρχουν… αν πεθάνωμεν πεθαίνομεν δια την Πατρίδα μας, δια την Θρησκείαν μας… κι’ ο Θεός βοηθός…» (Στρατηγός Μακρυγιάννης)







«Ορκίζομαι… να διαμείνω πιστός εις την Θρησκείαν μου και εις την Πατρίδα μου. Ορκίζομαι να χύσω και αυτήν την υστέρα ρανίδα του αίματός μου υπέρ της Θρησκείας και της Πατρίδος μου. Να χύσω το αίμα μου, ίνα νικήσω τους εχθρούς της Θρησκείας μου ή να αποθάνω ως Μάρτυς δια τον Ιησούν Χριστόν…»  
(Όρκος των Ιερολοχιτών)

 
«...διά να λάμψη πάλιν ὁ Σταυρός και να λάβη πάλιν ἡ Ἑλλάς... την ἐλευθερίαν της» (Ἄνθιμος Γαζῆς)

«Ελπίζω… με την βοήθειαν του Τιμίου Σταυρού και των θεοπειθών της πατρίδος ευχών…» (Ανδρέας Μιαούλης)

«Ἐλᾶτε μ᾿ ἕνα ζῆλο σ᾿ ἐτοῦτον τον καιρό, να κάμωμεν τον ὅρκον ἐπάνω στον Σταυρόν» (Ῥήγας Βελεστινλῆς)









«Βοήθησέ μας, Ἁϊ -Σεραφείμ, νὰ διώξωμε τὸν Κιουτάγια ἀπὸ τὴν Ἀθήνα, νὰ γλυτώσωμε τοὺς κλεισμένους χριστιανοὺς καὶ νὰ κάμωμε ’σ τοὺς Τούρκους δεύτερη Ἀράχωβα, καὶ νὰ σοῦ φέρω χρυσὸ καντήλι ’σ τὸν τάφο σου καὶ λαμπάδες ἑκατὸ ἴσα μὲ τὸ κορμί μου καὶ νὰ στολίσω σὰν παλάτι τὸ μοναστῆρι σου!»
(Γεώργιος Καραϊσκάκης)

«Η Ιστορία και το μέλλον της Ελλάδος στηρίζονται πάνω σε τρεις λέξεις: Θρησκεία, Ελευθερία, Πατρίς»
 (Παλαιών Πατρών Γερμανός)
 


ΜΗΝΥΜΑ ΗΡΩΩΝ 1821


ΠΗΓΗ

ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ


ΠΗΓΗ

Κανάρης - Μιαούλης

ΠΗΓΗ


ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΣ


 
 
* * *

Αφιέρωμα στον Ευαγγελισμό της Κυρίας Θεοτόκου



Ακολουθία όρθρου, τυπικό κ.α. ΕΔΩ

ΥΜΝΟΙ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ (Ψάλλει ο Άρχων Μουσικοδιδάσκαλος και Πρωτοψάλτης της ΜΤΧρ Εκκλησίας κ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ)




ΠΗΓΗ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου