Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

Η πραγματική αυτονόμηση και αποστασιοποίησή μου από τον Μητροπολίτη Πειραιώς.





ΓτΧτΠτΑ: Το μακροσκελές αυτό κείμενο του π. Αγγέλου αξίζει να διαβαστεί για συνδυασμό λόγων. Λυπόμαστε πραγματικά για αυτήν την εξέλιξη -όπως και στο παρελθόν έχουμε γράψει- η οποία όχι μόνο στερεί την Ι.Μ. Πειραιώς από έναν λαμπρό αντιοικουμενιστή και άοκνο Κληρικό αλλά ταυτόχρονα δείχνει ότι ο λίαν αγαπητός μας και εμβριθής Νομικός και Θεολόγος Σεβασμιώτατος Πειραιώς ακυρώνει ή σημαντικώς αποδυναμώνει στην πράξη τα όσα γράφει στα δυναμικά άρθρα του. 

* * *

Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος 18-12-2019

Ἡ Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς σέ δύο δημοσιευθέντα στό διαδίκτυο κείμενά της, ἕνα μέ τίτλο : «Ἡ Ἱ. Μ. Πειραιῶς ἀπαντᾶ στόν π. Ἄγγελο Ἀγγελακόπουλο»1 (30-11-2019) καί ἄλλο μέ τίτλο : «Ἱ. Μ. Πειραιῶς : Ὀφειλόμενη ἀπάντησις στό Ἰστολόγιο ‘’Κατάνυξη’’»2 (13-12-2019), μοῦ κάνει τήν τιμή νά ἀναφέρεται στήν ἐλαχιστότητά μου σχετικά μέ τήν ἀκούσια ἀπόλυσή μου ἀπό αὐτήν, κατηγορώντας με γιά αὐτονόμηση καί ἀποστασιοποίησή μου ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς καί τόν Μητροπολίτη Πειραιῶς.
Ἡ ἐλαχιστότητά μου ἔχει ἤδη δημοσιεύσει κείμενο στό διαδίκτυο ὑπό τόν τίτλο : «Τό χρονικό τῆς ἀκούσιας ἀπόλυσής μου ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς»3, ὅπου περιγράφονται τά πραγματικά γεγονότα τῆς ἀκουσίας ἀπόλυσής μου.
Στό παρόν κείμενό μου, τό ὁποῖο θεωρεῖται ὡς συνέχεια τοῦ προηγουμένου, θά ἤθελα νά ἀναφερθῶ σέ μία ἄλλου εἴδους αὐτονόμηση καί ἀποστασιοποίηση, στήν πραγματική αὐτόνόμηση καί ἀποστασιοποίησή μου ἀπό ἐπίσημες, δημόσιες καί δημοσιεθεῖσες ἐνέργειες, τοποθετήσεις καί δηλώσεις τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς.

Τό κείμενο περιλαμβάνει τίς ἐξῆς ἑνότητες :

1) Περιπτώσεις αὐτονομήσεώς μου.
2) Τό Οὐκρανικό ζήτημα δέν εἶναι μόνο θέμα διοικητικῆς φύσεως.
3) Ἐπιχειρήματα Σεβασμιωτάτου καί ἀνασκευή τους.
3α) Ποιά εἶναι ἡ μείζων ἀρετή; Ἡ διάκριση ἤ ἡ ταπείνωση;
3β) Ποιός εἶναι ὁ Σωτήρ τῆς Ἐκκλησίας καί ποιό τό ἔργο τοῦ Ἐπισκόπου;
3γ) Ἡ Καινή Διαθήκη γιά τήν ἀπομάκρυνση τῶν πιστῶν ἀπό τούς κακοδόξους πρό συνοδικῆς διαγνώσεως.
3δ) Οἱ ἅγιοι Πατέρες γιά τήν ἀποφυγή κοινωνίας μέ κακοδόξους ἐπισκόπους πρό συνοδικῆς διαγνώσεως.
3ε) Οἱ Ἱεροί Κανόνες περί διακοπῆς μνημονεύσεως πρό συνοδικῆς διαγνώσεως.
3στ) Καίρια ἐρωτήματα.
4) Ἡ μνημόνευση τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου στήν Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς.
5) Ἡ μνημόνευση τοῦ Πατριάρχου Ἀλεξανδρείας στήν Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς.
6) Ἡ φιλοβαρθολομαιϊκή στάση τοῦ Σεβασμιωτάτου.
7) Τό ἀξιομίμητο παράδειγμα τοῦ πρώτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κυροῦ Χρυσοστόμου.
8) Ἕτερες περιπτώσεις αὐτονομήσεώς μου.

Ἐπίλογος

Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου