Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, Απαλλάξτε τη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης από τους Οικουμενιστές - Τιμήστε τον π.Νικόλαο Μανώλη



ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, Απαλλάξτε τη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης από τους Οικουμενιστές - Τιμήστε τον π.Νικόλαο Μανώλη
Όπως έχουμε πληροφορηθεί από το διαδίκτυο, πρόκειται προσεχώς να ασχοληθεί το συνοδικό σας δικαστήριο, της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, με την υπόθεση του π.Νικολάου Μανώλη. Θα σταθεί ενώπιόν σας με τις βαρύτατες κατηγορίες του σχίσματος, της απείθειας καὶ καταφρόνησης της προϊσταμένης του ἐκκλησιαστικής αρχής, του σκανδαλισμοῦ των πιστών, της εξύβρισης καὶ της συκοφαντίας, ποινές που επισύρουν την ανώτατη ποινή της καθαιρέσεως.
Ως πιστά και υπεύθυνα μέλη της Εκκλησίας του Χριστού και ως πνευματικά τέκνα του πατρός Νικολάου Μανώλη από 25ετίας, θεωρούμε ότι οι βαρύτατες κατηγορίες βαρύνουν κι εμάς καθώς μετέχουμε σε αυτό που η Ι.Μ.Θεσσαλονίκης βαπτίζει «σχίσμα». Είναι σαφές ότι μόνος του ο π.Νικόλαος δε μπορεί να κάνει σχίσμα χωρίς ποίμνιο. Φυσικά δολίως αποσιωπάται ότι σχίσμα δε μπορεί σε καμία περίπτωση να κάνει ένας απλός πρεσβύτερος, παρά μόνο Επίσκοπος. Έστω, λοιπόν, ότι ο π.Νικόλαος είναι ηθικός αυτουργός σε σχίσμα. Υπάρχει αυτή την στιγμή Επίσκοπος στην Ελλαδική Εκκλησία ή και αλλού που να έχει κάνει σχίσμα, του οποίου ηθικός αυτουργός μπορεί να θεωρηθεί ο π.Νικόλαος Μανώλης;
Τι, λοιπόν, η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης βαπτίζει καταχρηστικά σχίσμα; Το δημόσιο έλεγχο που της γίνεται και την διατύπωση διαφορετικής άποψης από αυτήν; Μα η διαφορετική άποψη που εκφράζει ο π.Νικόλαος Μανώλης είναι το κοινό βίωμα όλων ημών που γαλουχηθήκαμε στα κατηχητικά της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης επί Παντελεήμονος Χρισοφάκη, τότε που η Θεσσαλονίκη μπορούσε να καυχιέται ότι είναι η πνευματική πρωτεύουσα και τροφός τόσο της χώρας μας, όσο και των Βαλκανίων. Τότε που ο Άγιος Δημήτριος ακόμη μυρόβλυζε. Τότε που την θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης κοσμούσαν καθηγητές όπως ο π.Θεόδωρος Ζήσης, πνευματικά αναστήματα και πατέρες του γένους και της Εκκλησίας κι όχι οι σημερινοί θολολόγοι οικουμενιστές καθηγητές, οι ολετήρες της πίστης και του έθνους, οι ιδρυτές την κατεύθυνσης ισλαμικών σπουδών στην θεολογική σχολή και ανανεωτές της κακιάς ώρας. Καθηγητές που εμφορούνται από το οικουμενιστικό πνεύμα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, που μετέχουν στην οικουμενική κίνηση και χωρίς καθόλου να το κρύβουν εργάζονται πυρετωδώς προς το όραμα του κοινού Ποτηρίου. Από αυτό το πνεύμα της θεολογικής σχολής Θεσσαλονίκης διαπνέεται και η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, ως μη όφειλε. Οικουμενιστική καταχνιά πλάκωσε τον καταγάλανο ουρανό της Θεσσαλονίκης. Η άλλοτε γέμουσα πνευματικούς καθοδηγητές Μητρόπολή μας, φορέων του γειτνιάζοντος αγιορείτικου πνεύματος, φορέων πίστεως, παράδοσης και εμπειρίας, έχει τόσο πολύ φτωχύνει, τόσο πολύ αλλοιωθεί, που, εμείς, οι έχοντες γεύση από τα παλαιά, με πόνο ψυχής μοιρολογούμε. Κανείς δεν ενδιαφέρεται για την πνευματική κατρακύλα της Πόλης. Επί Ανθίμου Γούσια δυσωδία, παρακμή, μαρασμός και σκάνδαλα. Μόνο μια βιτρίνα επίπλαστης πνευματικότητας συντηρείται. Μοχθηροί παπάδες έχουν αντικαταστήσει τους φλογερούς νεαρούς ιερείς που με ζήλο επιδίδονταν άλλοτε στην λεγόμενη πατερική αναγέννηση, που με λίκνο την Θεσσαλονίκη εξαπλώθηκε σε όλη την χώρα και τα Βαλκάνια, σε καιρούς που και το Άγιο όρος ανανεωνόταν με τη μετατροπή σε κοινόβια όλων των παλαιών Μονών.
Απαλλάξτε μας, ω Αρχιερείς, από αυτόν τον Οικουμενιστικό δυσώδη αέρα που μας πνίγει και δε μπορούμε πια να ανασάνουμε στην Θεσσαλονίκη. Δεν έχει σημασία αν ξεκινάει από την θεολογική Σχολή και καταλήγει, μέσω των συμβούλων και ψιθυριστών που περιτριγυρίζουν τον Δεσπότη μας, σε αυτόν ή το αντίθετο. Όφειλε ως Δεσπότης να μην επιτρέψει αυτό το κατάντημα. Αντίθετα, ο Παναγιώτατος Θεσσαλονίκης Άνθιμος, πρωτοστάτησε στις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν την Σύνοδο του Κολυμπαρίου. Είναι υπεύθυνος και υπόλογος, γιατί επιτρέπει το μακρύ χέρι του Πατριάρχη να επεμβαίνει και να αλλοιώνει την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, κάτι που τον καθιστά ομοϊδεάτη με τον Πατριάρχη και τα Οικουμενιστικά ιδεώδη με τα οποία ο τελευταίος εμφορείται. Έχουμε απτό παράδειγμα από τον Παντελεήμονα Χρυσοφάκη που με το υπέροχο ΟΧΙ του στο αίτημα του Πατριάρχη για διοργάνωση Οικουμενιστικού Συνεδρίου στην Θεσσαλονίκη, σφράγισε την ποιμαντορία του και εξασφάλισε έναν οσιακό θάνατο μέσα στην αγκαλιά της Παναγίας, παρέχοντας ταυτόχρονα στο ποίμνιό του αποθέματα οξυγόνου, απαντοχή στην οικουμενιστική λαίλαπα που έμελλε να ακολουθήσει.
Με πόνο ψυχής σας ζητάμε, αποκαμωμένοι από την πάλη με τον Οικουμενιστή δαίμονα, να προστρέξετε προς το πρόσωπο του π.Νικολάου Μανώλη, όχι σαν να προστρέχατε σε κάποιον φανατικό ζηλωτή αλλοπαρμένο και πλανεμένο, αλλά σαν έναν ποιμένα παλαιάς κοπής, που ενσαρκώνει στα μάτια μας και στην ψυχή μας το παλαιό μεγαλείο της Πόλεως του Αγίου Δημητρίου.
Σας παρακαλούμε να πράξετε τα δέοντα και σας υπενθυμίζουμε ότι έχουμε συμπεριλάβει τα ονόματά στην λίστα συμπαράστασης υπέρ του π.Νικολάου Μανώλη, με την οποία απαιτούμε, σε περίπτωση καθαιρέσεώς του, να πράξετε το αυτό και δι ημάς, με όποιον τρόπο αυτό είναι δυνατόν για λαϊκούς
Κλείνοντας την επιστολή μας, θέλουμε να προσθέσουμε εμπνεόμενοι από το επίκαιρο θέμα της Μακεδονίας μας, ότι ο π.Νικόλαος Μανώλης, ο ορθοδοξομάχος, κατ’ εικόνα και ομοίωση των Μακεδονομάχων, αγωνίζεται για το απείρως ανώτερο όνομα «Εκκλησία», που καταχρηστικώς και κατά παράβαση κάθε κανόνα και του Ευαγγελίου, παραχωρήθηκε στους αιρετικούς στο Κολυμπάρι στην Κρήτη. Ως Θεσσαλονικείς διαλαλούμε σε όλους τους τόνους ότι η Μακεδονία είναι μία και είναι ελληνική και η Εκκλησία είναι μία και είναι Ορθόδοξη.
Με τιμή και παρρησία
Σοφία Σπύρου
Υπερπολύτεκνη μητέρα - εκπαιδευτικός - νομικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου