- Διαβάσαμε στο ωραίο ιστολόγιο «Τρελογιάννης» τα ακόλουθα σημαντικότατα σχόλια που ακολούθησαν το άρθρο «Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι κατ’ εξοχήν μάθημα οικολογικής και κοινωνικής ευαισθητοποιήσεως.»
- Δυστυχώς πολλοί καλοπροαίρετοι αδελφοί παρασύρονται ακόμη από τις απίστευτες δικαιολογίες των Οικουμενιστών. Τα ιστολόγια «Τρελογιάννης» και «Αβέρωφ» όμως βάζουν τα πράγματα στη θέση τους. Εμείς από την πλευρά μας να σημειώσουμε ότι είναι πολύ σημαντικό το άρθρο που παραθέτει ο «Τρελογιάννης» με την ανοιχτή επιστολή του Μακαριστού Γερ. Επιφανίου Θεοδωροπούλου που και εμείς δημοσιεύσαμε εδώ και που περιλαμβάνεται στο βιβλίο του «ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ -ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΣ». Νομίζουμε ότι ο τίτλος του βιβλίου και μόνο τα λέει όλα!
- * * * * * * * * * *
- Ο/Η Ευλαλία είπε...
- Ο Οικουμενικος Πατριάρχης Βαρθολομαίος ζει στη Τουρκια του
δικτάκτορα Ερντογαν μια χωρα με φανατικούς ισλαμιστες που ενοχλούνται
σφοδρα με την παρουσια του.
Επισης είμαι απολυτα σιγουρη ότι η διοικηση της Τουρκιας ελεγχει τα παντα ως και τις δηλωσεις του.
Εμεις ολοι μας ειμαστε στην ασφαλεια της πατριδας μας και γραφουμε ανεξοδα και κατακρινουμε και αφοριζουμε τους παντες και τα παντα με την ελευθερια που μας την δινει η δημοκρατια μας.
Εκεινος σε μια περιπτωση θερμου επεισοδιου ή πολεμικης αντιπαράθεσης μεταξυ Ελλαδος και
Τουρκιας τι θα κανει?
Το εχουμε σκεφτει αυτό?
Στην Τουρκια δεν υπαρχει δικαιοσυνη δεν υπαρχει σεβασμος για τις μειονότητες και τα
ανθρωπινα δικαιώματα ποσο μαλλον για τον Χριστιανο Ορθοδοξο Οικουμενικο Πατριαρχη
με τους ελαχιστους δεν γνωρίζω αριθμό φρουρούς..
Και οι απόγονοι του Γολιάθ να είναι οι φρουροί δεν υπαρχει περιπτωση να τον προστατεψουν σε μια ενδεχομενη επιθεση γκριζων λυκων..
Ο Θεος να βαλει Το Χερι Του γιατι αν χαθει το Πατριαρχειο μας στο Φαναρι που είναι η Κιβωτος της Ορθοδοξιας παμε χαμενοι..
Ο Ερντογαν χτες επιτεθηκε στον ΠτΔ λεγοντας ότι γλυτώσατε να γινετε παστά ψαρια και πέσατε στη θαλασσα..
Ο τυπος εχει ξεφυγει εντελως και δεν μας παιρνει να αλληλοτρωγωμαστε.
- Ο/Η Ευλαλία είπε...
- διορθωση. τρωγόμαστε.
- Δεν συμμεριζόμαστε τον ρομαντισμό σου αγαπητή μας Ευλαλία: http://trelogiannis.blogspot.gr/2018/03/blog-post_622.html
- Ο/Η Ευλαλία είπε...
- Αν τον συμμεριζόσαστε δεν θα ειχε νοημα να καταθέτω τις αποψεις
μου και να μην ακουω και τον αντιλογο. Αλλωστε αυτος είναι ο λογος που
σχολιαζω. Γραφω τα δικα μου ακουω και του αλλου.
Σε βεβαιω όμως ότι στην προκειμενη περιπτωση δεν γραφω ρομαντικα αλλα ρεαλιστικα
συμφωνα με την πραγματικοτητα ασχετα αν δεν συμφωνω με τα οικουμενιστικα ανοιγματα και όχι μονο του Βαρθολομαίου, βλέπεις είμαι παραδοσιακη.
Στην Τουρκια εχουν δικτακτορια εκει είναι το Πατριαρχειο και αυριο μπορει να μην είναι
αν σηκωσει δικη του ανεξαρτητη φωνη..
- Ο/Η Φαίη είπε...
- Κυρία Ευλαλία
Είναι το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως η «Κιβωτός της Ορθοδοξίας»; Πως τα λέτε αυτά τα πράγματα; Όχι μόνο «Κιβωτός» δεν είναι αλλά «χειραγωγεί και παρασύρει τις άλλες ομόδοξες Εκκλησίες στον οικουμενισμό και στον εκκοσμικευμένο χριστιανισμό.» [π. Αθανάσιος Μυτιληναίος]. Συγχέετε τη δική σας ιδανική εικόνα του πως θα έπρεπε να είναι το Πατριαρχείο με την πραγματικότητα και παραδόξως πιο κάτω μας λέτε ότι γράφετε «σύμφωνα με την πραγματικότητα»! Δεν μπορεί η πραγματικότητα να ισχύει μόνο όταν είναι να δικαιολογήσουμε τον Βαρθολομαίο («Ο Οικ. Πατρ. Βαρθολομαίος ζει στη Τουρκια του δικτάκτορα Ερντογαν..») και όχι όταν διώκεται η Πίστις («αν χαθει το Πατριαρχειο μας στο Φαναρι που είναι η Κιβωτος της Ορθοδοξιας παμε χαμενοι»). Σύμφωνα με την δική σας «πραγματικότητα» λοιπόν, θα πρέπει να γίνουμε όλοι γενίτσαροι για να μην «παμε χαμενοι»! Σε αυτό το παράδοξο συμπέρασμα οδηγεί η 'δίπορτη' «πραγματικότητά» σας.
Σκεφτείτε λίγο ότι έχετε την πολυτέλεια να δηλώνετε ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ ότι είστε και «παραδοσιακή» δίχως να καταλαβαίνετε ότι αυτήν την πολυτέλεια την έχετε επειδή ένας Μέγας Αθανάσιος πχ εκτοξεύθηκε από τον Πατριαρχικό του θρόνο 5 φορές. Δεν λογάριασε τα ντουβάρια αλλά την Πίστη πάνω απ' όλα που αγιάζει τα ντουβάρια. Εάν σκεφτόμαστε όπως εσείς, τα παιδιά μας και τα παιδιά των παιδιών μας ούτε αυτήν την πολυτέλεια δεν θα έχουν, να δηλώνουν παραδοσιακοί και να είναι ταυτόχρονα και ανοιχτοχέριδες με την Πίστη. Δεν θα ξέρουν πια ούτε σαν ιδέα τι σημαίνει να είσαι παραδοσιακός Ορθόδοξος.
Η Ανάσταση της Ορθοδοξίας περνάει πάντα μέσα από την Σταύρωση.