Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΤΟΝ ΓEΡΟΝΤΑ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟ ΜAΚΡΗ


Σύμφωνα με την μαρτυρία της κ.Μαρίκας Κουφάκη, συνέβη κάποτε να δημιουργηθεί ένα απόστημα στο πόδι του Γέροντα Αμφιλόχιου. Βρισκόταν τότε στην Πάτμο. Τον εξέτασε γιατρός και του είπε ότι έπρεπε να χειρουργηθεί επειγόντως. Αυτό όμως θεραπεύτηκε θαυματουργικά, όπως μου το διηγήθηκε ο ίδιος ο Γέροντας, όταν τον συνάντησα αργότερα στην Αθήνα. Τον ρώτησα:
- Γέροντα, πώς εξαφανίστηκε το απόστημα; 
- Ο Άγιος Νεκτάριος με έκανε καλά, μου απαντά. 
- Τον είδατε τον Άγιο Νεκτάριο εσείς; Πώς έγινε; 
- Ευλογημένη! Φθάνουν τα δικά μου μάτια ως εκεί, του να βλέπω τον Άγιο; Τα γυαλιά μου που φοράω, βλέπουν αυτά τα πράγματα; 
- Εγώ, επέμενα: πείτε μου· πώς έγινε το θαύμα; 
- Να, όταν ο γιατρός έκανε την διάγνωση, το βράδυ που έμεινα μόνος μου, ζήτησα από τις αδελφές να μου ανεβάσουν στον Πύργο το Λείψανο του Αγίου. Και όταν μείναμε μόνοι, του είπα: Φίλοι, δεν είμαστε; Σε παρακαλώ, τώρα να με βοηθήσεις! Και το πρωΐ, δεν υπήρχε τίποτε! Μόνο μιά μελανή κηλίδα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου